FAQ - zamówienia i realizacja

 

1. W jakich godzinach odbywają się dostawy?

Godzina dostawy zależy od wybranego miasta. 

W Warszawie i okolicach dostawy odbywają się w godzinach: 02:00-07:00, W innych miastach w Polsce dostawy odbywają się rownież do określonej godziny, np. do 7:00. Oznacza to, że godzina 7:00 jest godziną maksymalną, ale dostawa może być zrealizowana również znacznie wcześniej, nawet w godzinach nocnych. Wszystko zależne jest od aktualnej trasy firmy kurierskiej.

Cała lista miejscowości oraz godzin znajduje się tutaj: https://slimdieta.pl/webpage/mapy-dostaw.html 

 

2. Czy można wybrać przedział czasowy dostaw?

Większość miejscowości posiada  odgórnie określony czas dostawy wynikający z logistyki firmy kurierskiej i jest możliwość określenia wyłącznie godziny do której paczka ma zostać dostarczona, np. do 7:00.

 

3. Czy dostawy realizowane są codziennie?

Nasze dostawy odbywają się od poniedziałku do soboty. Zamawiając catering na weekend kurier dostarczy jeden lub dwa różne zestawy, w zależności od złożonego zamówienia, które zostaną dostarczone w sobotę rano.

 

4. Czy można wykupić zestaw testowy?

W naszej ofercie, aby przetestować wybraną dietę, wystarczy zamówić dowolny 1 dzień diety. Zawsze zalecamy jednak wykupienie minimum 5 dniowego abonamentu, aby ocena mogła być miarodajna, a Klient mógł poznać więcej pysznych posiłków SLIM DIETA. Dłuższy okres zamówienia ułatwia również późniejsze przedłużanie abonamentów z zachowaniem ciągłości dostaw. 

5. W jaki sposób można skorzystać ze zniżki za wspólną dostawę?

Warunkiem udzielenia zniżki na wspólną dostawę jest złożenie wspólnego zamówienia o tym samym numerze w sklepie online. Dostawy wszystkich diet muszą posiadać ten sam numer zamówienia (np.: SD -246) a dostawy muszą być zaplanowane w tych samych terminach.  Złożenie dwóch osobnych zamówień nie stanowi podstawy do udzielenia zniżki na wspólną dostaw, nawet wtedy gdy adres dostawy jak i terminy  tych dostaw są takie same.  

 

W przypadku pilnych okoliczności istnieje możliwość przekierowania dostawy pod inny adres. Informacja taka musi do nas wpłynąć maksymalnie do godziny 13:00 w dniu poprzedzającym daną dostawę.

5. Do której godziny można zmienić adres dostawy na następny dzień?

W przypadku pilnych okoliczności istnieje możliwość przekierowania dostawy pod inny adres. Informacja taka musi do nas wpłynąć maksymalnie do godziny 13:00 w dniu poprzedzającym daną dostawę.

 

6. Czy w trakcie abonamentu można dokonywać zmian w zamówieniu?

Zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Dopuszczam zmianę diety, bądź kaloryczności programu, już w trakcie trwania abonamentu. Taką zmianę jesteśmy stanie wprowadzić do realizacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia przez Klienta.

 

7. Czy można korzystać z wykluczeń składników, w jaki sposób?

Nasza oferta dedykowana jest osobom, które pragną zdrowo się odżywiać. Wysoka jakość za niewielką cenę jest podstawą naszej firmy. Dlatego koncentrujemy się na dietach redukcyjnych i odżywczych, a nie specjalistycznych. 

 

8. Kiedy najpóźniej można odwołać dostawę na następny dzień?

Zgodnie z naszym regulaminem oraz wymogami logistycznymi odwołania oraz przesunięcia dni dostaw możliwe są do godziny 10:00 w dniu poprzedzającym dostawę. Przyjmowane są w godzinach pracy biura: (od poniedziałku do piątku: 08:30-17:00) oraz w soboty (08:30-13:00).